Бизнес SMS-рассылка по всей Украине и за рубеж
как эффективный инструмент мобильного маркетинга!
100% операторов! GSM-платформа!



Логин:
Пароль:
Новости рынка
З Днем Незалежності України!
24.08.2023
Как вести себя в карантин? Что делать бизнесу?
19.04.2020
Как удержать клиентов в период карантина
05.04.2020
С новым 2020! 4G, продажа Vodafone и 5G — основные тренды
31.12.2019
Киевстар, Vodafone и lifecell начали тестировать перенос номера
03.02.2019
Сколько стоит пользоваться 4G интернетом в Украине
27.04.2018

Завдяки проекту «Інформування киян» мешканці столиці зможуть оперативно дізнаватися про надзвичайні ситуації у Києві.


SMS Centre Ukraine (БИЗНЕС РАССЫЛКА СМС - VIP УРОВНЯ, ОТ 150 SMS в секунду!)

Вартість інформування одного киянина про надзвичайні ситуації коштує менше однієї копійки. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, презентуючи проект «Інформування киян». Цей сервіс, за його словами, спрямований на оперативне інформування мешканців міста про надзвичайні ситуації у місті.

«У Києві проживає близько трьох мільйонів мешканців. На первинну розробку та впровадження системи було витрачено близько 30 тис. грн, тобто у перерахунку маємо менше однієї копійки на людину. Хіба це ціна безпеки? Особливо приємно те, що ініціатива отримана не від чиновників, а від громадськості», – підкреслив Геннадій Пліс.

За його словами, якщо раніше можливість отримувати оперативні дані про події була переважно від керівництва міста, то сьогодні кожен киянин може власноруч обирати тип інформації та спосіб надходження даних, заповнивши анкету. Окрім того, у такий спосіб мешканці Києва зможуть отримувати дані стосовно виникнення аварійних ситуацій та термінів усунення їхніх наслідків.

Арсеній Фінберг, активіст, переконаний, що інформування мешканців має працювати у кожному європейському місті: «Я радий, що Київ не просто відгукнувся на цікаву ідею, але й швидко знайшов можливості для втілення її в життя. Це надихає».

Юрій Назаров, керівник проекту Smart City, у рамках якого і здійснювалася розробка «Інформування киян», зазначив, що на сервіс, який упродовж двох тижнів працює у тестовому режимі, вже надійшло близько 4 тис. заявок.

«Ми не займалися ні його рекламою, ні просуванням і вже спостерігаємо інтерес до проекту серед мешканців. Вони розуміють, що проект створений задля їхньої ж безпеки», – розповів Юрій Назаров.

 «КП «Київський метрополітен», КП «Київпастранс», КК «Київавтодор», ПАТ «Київенерго», ПАТ «Київводоканал» надсилають до Контакт-центру у регламентний термін інформацію про важливі події, планові та аварійні відключення послуг, зміни у роботі транспорту, перекриття автошляхів тощо. Ця інформація опрацьовується та поширюється на веб-порталі Контакт-центру, серед операторів, які приймають телефонні виклики, та розсилається підписаним групам абонентів за допомогою е-mail та смс-розсилок», – сказав Олександр Дудченко, заступник керівника Контакт-центру 15-51.

Також відповідна інформація поширюється управлінням інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації через офіційний веб-портал Київської міської державної адміністрації у розділі «Новини» та розсилку ЗМІ.

«Оператор lifecell, як соціально відповідальна компанія, стежить не лише за якістю зв’язку та надання послуг своїм абонентам, але і дбає про їхню безпеку. Саме тому, підтримуючи проект з інформування про надзвичайні ситуації, ми намагаємося поліпшити життя киян, зробити його більш комфортним, простішим і, звичайно ж, безпечнішим. Через мережу lifecell уже було відправлено більше 2,4 тис. смс на номери абонентів, які зареєструвалися на сайті ініціативи. І ми раді у подальшому продовжити наше партнерство у рамках проекту», – зазначив Андрій Тумка, начальник департаменту продажів великому бізнесу оператора lifecell.

Такої ж думки і Наталія Кукуріка, керівник проекту компанії Vodafone Ukraine:  «Простота і зручність доступу містян до найактуальнішої інформації – один з ключових аспектів розвитку Smart City, яким ми хочемо бачити наш Київ. Зокрема, цей пілотний проект, об’єднавши зусилля громадськості, влади та бізнесу, яскраво демонструє, як ініціатива самих киян стає реальністю. Я впевнена, що ця послуга стане популярною. Особисто я вже оформила підписку на смс-розсилку».

Ілля Місюра, представник компанії «Київстар», теж підтримав проект. «Для нас це не просто те, що на часі. Це гармонійний розвиток компанії, спрямований на безпосередню і продуктивну громадську роботу з користувачами. Це те, що потрібно і що хочеться розвивати», – підсумував він.

kievcity.gov.ua
Новости компании
Instagram Business
30.09.2016
Привлекаем новых клиентов - обычное или тематическое размещение информации на партнерском ресурсе
SMS по базе Киевстар, Vodafon и lifecell
28.02.2015
Привлекаем новых клиентов! База подписчиков - 20 млн. Выборка: город/район/область, затраты в месяц, пол, возраст абонента - on-line просчет!
Международные SMS
31.01.2015
1,00 грн за SMS в Россию, и 2,00 грн за СМС в другие страны
E-mail рассылка
31.08.2013
Привлекаем новых клиентов! Доступна уникальная выборка: город/область, пол подписчика
День рождения клиента!
30.11.2009
Автоматические SMS с Днём рождения (ежедневно в 10.15)
Акция «Приведи друга»
30.09.2009
Получи 20% от суммы!